17 Ocak 2015 Cumartesi

Real Techniques serisi - YÜZ FIRÇALARI


  Expert Face Brush




 Bu çok amaçlı fırçayı likit fondoten, mineralli fondoten, pudra, allık, krem allık, bronzer ve highlighter için kullanabiliyorsunuz. Ancak ben yalnızca likit fondoten için kullanmayı düşünüyorum.  Benim fondoten fırçasında aradığım her şey Expert Face'de var. Fırçanın yumuşak tüylü olması, fondoten yokmuş gibi bir sonuç vermesi, tüylerin likit fondoteni emmemesi ve kolay temizlenmesi. Bu fırçayı elimden düşüremiyorum ve düşüremeyeceğim. 




  Tüylerin sentetik ve yoğun olması sayesinde fondoten cildinizle bütünleşiyor ve makyaj yokmuş gibi bir görüntüye sahip oluyorsunuz. Bunun yanı sıra sıradan bir şekle sahip değil. Elips gibi, kesinlikle yuvarlak değil ama normal fondoten fırçası kadar uzun ve düz de değil. Her şeyiyle bayıldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder