19 Ocak 2015 Pazartesi

MAYBELLINE ürünleri





    Master Shape Kaş Kalemi'nin yumuşak bir yapısı var hatta hafif mumlu bu nedenle çok kolay sürülüyor. Ben daha çok kaş çerçevesini çizmek için kullandım, isterseniz kaşların içini de doldurabilirsiniz. Kalem izi kalmıyor. Ben açık kahvesini aldım, tatlı bir renk, sert durmuyor. Diğer tarafında saç tarama aparatı var.

   Bitmez tükenmez kaş aparatı alışverişlerimden birinde görevli makyöz bana kalemi tersten kullanmayı öğretmişti. Kaş kalemini kaşınızın ucundan başlayarak alın ortasına doğru kısa kısa darbelerle boyuyorsunuz. Ardından kalemin diğer tarafında ki kaş tarama tarağıyla kaşı düzeltip bu kez düzden tekrar kaş kalemini uyguluyorsunuz. Gayet güzel ve doğal oluyor. Maybelline Master Shape Kaş Kalemi'nde bu yöntemi denedim, ancak kolay boyayan bir kalem olduğundan buna pek gerek kalmadı. Sanırım daha sert ve zor boyayan kaş kalemlerinde bu yöntem daha başarılı olur. Kenarda köşe de zor boyuyor diye bıraktığınız böyle kaş kalemleriniz varsa tersten boyama yöntemini kullanabilirsiniz.

Çabuk bitmeye meyilli, ben çoktan yarıladım ama fiyatı uygun.Gratis indiriminden 12.90 gibi bi fiyata almıştım.





   Maybelline Affinimat Fondöten  5 veya 6 renk seçeneği bulunan bu fondöten adı üzerinde olduğu gibi matlık vaad ediyor. Yani daha fazla açmak gerekirse yağlı ve karma cilt tipine özel olarak hitap eden bu fondöten aynı zamanda 17 güneş koruma fakörünü de içinde bulunduruyor. Bu özelliğiyle de yaz ve kış aylarında güvenle kullanılabileceğini belli ediyor
.
   Ürün oldukça sıvı... Sudan hafif yoğun dersem yalan söylemiş olmam. Ciltte kolayca emiliyor ve uygulamada herhangi bir sorun yaşanmıyor. Emilim bittiğinde çok doğal bir şekilde ciltte matlaşıyor. Bu yüzden de istenilen etkiyi anında yerine getiriyor. Ben saat 10-11 gibi bu fondöten ile yaptığım makyajda (Stay matte kullanmıştım) akşam 7-8 gibi yeni yeni çok hafif parlamalarla karşılaştım. Bu anlamda benim için yeterli seviyede bir ürün. Özellikle de fiyatıyla kıyasladığımda. Bu arada kapatıcılığı çok sıvı olmasına rağmen orta seviyeden bir tık yukarıda diyebilirim. 




  Maybelline Baby Lips Serisi  Eos balmlardan sonra en çok satılan lip balmlardan oldular
Kimilerine göre para israfı kimilerine göre hayatların da kullandıkları en güzel dudak ürünü..

.
  Spf 20 özelliği sayesin de güneşin zararlı ışınlarından dudaklarımızı koruyor
8 saate kadar nemlendirme sağlıyor
1 hafta düzenli kullanım sonucu gözle görülür sonuçlar vaat ediyor
Yoğun nemlendirme özelliği sayesin de yumuşacık ve pürüzsüz dudaklara kavuşmamızı sağlıyor
Bu özelliklerin dışın da ambalajlarına hasta olmayan kaldı mı ?

2 yorum:

  1. Harikasınız Gizem Hanım, her gün mutlaka blogunuzu ziyaret ediyorum şimdiden çok fazla şey öğrendim sizden. 😄😄

    YanıtlaSil
  2. :)))) öpücükler öpücükler o zaman :)

    YanıtlaSil