2 Kasım 2014 Pazar

Makyaj rutinim :)

 Artık havalar baya bi soğuk olduğundan en önemli şey tabiki nemlendirme. Sabah makyaj öncesi mutlaka nemlendirici bi krem uygularım . Arkasından kullandığım BB cream yüzüme fırça ile uyguluyorum ve göz altlarıma BB cream roll-on  kullanıyorum. Her iki ürünü fırçayla dağıtıp cildimin kuruması için bi kaç dk bekliyorum. BB cream bir fondoten değil artık duymayan varsa da öğrenmiş olsun :) Düzenli kullanım sonrası cilt tonunu eşitleyen bir renkli nemlendirici. Hergün fondoten uygularsanız cildinizde gözenekler ve sivilceler oluşur bunun olmaması için BB cream kesinlikle öneriyorum harika bişey . 
 Makyajıma kendi yapmış olduğum krem pembe allığımla devam ediyorum. Eğer krem allık kullanırsanız zamandan tasarruf edersiniz çünkü ruj yerinede geçer :) Ama dudaklarım için AVON lip balm kullanyorum.Nemlendirmesinden çok memnunum. The balm sexy mama transparan pudrayla makyajımı sabitledikten sonra Flormar soğuk kahve tonunda olan göz kalemiyle kısa bi eye liner çekiyorum, Golden rose kaş kalemiyle şekillendirmeden sonra  bitti. Sade ve doğal makyaj kokmayan biri oluyosunuz :) 

  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder