11 Ekim 2014 Cumartesi

Yüz bakımı için

                                                    


                                                                                         Hem günlük bakım hemde makyaj sonrası   bakım için benim  kullandıklarım.


   
         Oriflame Pure Nature çok iyi bir makyaj temizleme jeli. Nar esanslı olan bu ürünü hem günlük bakım hemde makyaj temizliği için kullanabilrsiniz.










          Ben genelde makyajımı bu ürünle yıkayıp arkasından cildimi NEUTROGENA pembe greyfurt yüz temizleme jeli ile bakıma alıyorum. Gece yatmadan önce yaptığım bişey bu. Ama bi konuda uyarıyım eğer cilt tipiniz benim gibi yağlı bi ciltse ilk 1 hafta bi faydasını görmüyosunuz 1 haftadan sonra ürün etkisini göstermeye başlıyor .Ben yazın makyaj bile yapmıyodum o derece parlak ve net bi ifadeye sahip oluyosunuz sayesinde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder