19 Ekim 2014 Pazar

Günlük giyim_8




                                                                                           



   Günlerdir giyilen topuklu ayakkabıdan sonra bi kaç gün spor rahatlığı da gerekli :) Bacaklarımı yormamak için 4 gün topuklu giyiyosam 3 gün spor giyerim. Bugünde esnek kumaşı olan dar kot üzerine bol bi baharlık kazak giydim . 
   Ben bu kazağı DE FACTO dan almıştım. Diğer ürünleri nasıl bilmem ama kazak konusunda çok iyi malzemeler kullandıkları ve çok kaliteli iş çıkarttıkları belli. Online sitesinden kapıda ödeme ile almıştım 3 gün içinde de gelmişti. İçine açık mavi de factodan aldığım bi gömlek giydim. Bu kazak bisiklet yaka olduğundan gömlek kombinlerinde iyi duruyor. Ben normalde S bedenim ama kazaklarda , hırkalarda ve t-shirt giyimlerde genelde L beden alırım. Salaş durması rahatlık veriyo bana kolumu sıkı sıkı saran şeyler giyemem. :) 
  Giydiğim bu mavi spor ayakkabılarıda MARKAFONİ den almıştım BD LONDON serisinden. Hava geçiş bölümleri olan bu ayakkabı çok rahat. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder